چابهار؛

نوروزی متفاوت در چابهار

سازمان منطقه آزاد چابهار و اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان برای برگزاری یک نوروز متفاوت در منطقه چابهار تفاهم کردند.

نوروزی متفاوت در چابهاربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،در جلسه‌ای که با حضور عبدالرحیم کردی ـ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ـ و کامبیز مشتاق‌گوهری ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان‌ و بلوچستان، مسؤولان شهری و مدیران سازمان منطقه آزاد برگزار شد، گزارش‌هایی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم عید نوروز در جنوب این استان پهناور ارائه شد. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: انتخاب استان ما به عنوان مقصد ملی گردشگری در سال آینده یک فرصت عالی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالقوه این منطقه بکر و مستعد است. بنابراین باید برای استفاده از این فرصت از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم.

کردی  ادامه داد: یکی از اشکالات معمول در نظام اداری ما این است که کارها را خیلی بزرگ تعریف می‌کنیم، اما در اجرا به حداقل‌ها اکتفا می‌کنیم. ما می‌خواهیم این چرخه‌ی معیوب را تغییر دهیم و به‌جای کمّیت، بر کیفیت برنامه‌ها و افزایش سطح رضایت مسافران نوروزی متمرکز شویم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به نیازهای معمول مسافران نوروزی، افزود: شاید در نگاه اول تجهیز محل اقامت مسافران یا افزایش سرویس‌های بهداشتی یک اقدام کوچک و پیش‌پا افتاده به نظر برسد، اما اگر همین یک کار، درست انجام شود به آسایش مهمانان ما و افزایش رضایت آنان کمک بزرگی می‌کند.
 
وی افزود: از همین الان باید ببینیم چه کارهایی لازم است، چه نیازهایی داریم و کدام دستگاه‌ها باید کدام خدمات را ارائه دهند.

کردی گفت: ما تصمیم داریم نوروز سال ۹۶ را با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، در خاطر مهمانان خود جاودان کنیم و برای این منظور با سازمان میراث فرهنگی وارد مذاکره شدیم و توافق کردیم که در ایام تعطیلات، هر روز یک یا چند رویداد در خط ساحلی چابهار برگزار کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار