مدیرکل دفتر آموزش کاردانش گفت: اراده دولت و مجلس به تقویت آموزش‌های مهارتی در در کشور است.

تقویت آموزش‌های مهارتی در سایه حمایت‌های دولت و مجلس
مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر آموزش کاردانش در گفت‌وگو با حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تخصیص اعتبار به آموزش‌های مهارتی در برنامه ششم توسعه عنوان کرد: اکنون برنامه ششم در حال نهایی شدن بوده و بر اساس آنچه در پیش نویس کمیسیون تلفیق دیده شده اراده دولت و مجلس به تقویت آموزش‌‌های مهارتی در کشور را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در برنامه ششم به بحث کار و کارآفرینی توجه شده بنابراین امیدواریم تخصیص اعتباری به بحث آموزش‌های مهارتی انجام شود.

مدیرکل دفتر آموزش کاردانش اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و نگاه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کاهش نرخ بیکاری و تقویت تولید داخلی از مسائل مهم محسوب می‌شود که در هنرستان‌ها در جهت تحقق آن می‌کوشیم.

آذرکیش بیان کرد: با توجه به اهداف تعیین شده برای هنرستان‌ها و تأثیری که بر بحث کارآفرینی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند امیدواریم توجه کافی به این مراکز آموزشی لحاظ شود.

وی یادآور شد: تخصیص اعتبار ویژه به هنرستان‌ها در برنامه ششم هنوز قطعی نشده و منتظر هستیم که پس از نهایی شدن این برنامه تأثیر آن بر روند آموزش‌های مهارتی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار