دبیر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان گفت: افتتاحیه اکران‌های مردمی به صورت رسمی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معین مؤمنیان دبیر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در رابطه با اکران مردمی جشنواره فیلم عمار اظهار کرد: بسته‌های اکران  از نیمه دوم آذر توزیع شد و به تبع آن اکران‌های مردمی شروع شد و شب گذشته افتتاحیه اکران‌های مردمی به صورت رسمی انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر بسته‌ها در دبیرخانه اصفهان در حال توزیع است و مردم اصفهانی‌ می‌توانند با ثبت نام در سایت و مراجعه به دبیرخانه جشنواره بسته‌ها را دریافت کنند و در شهرستان‌ها با مراجعه به سایت می‌توانند شماره نماینده جشنواره در شهرستان را دریافت کنند.

دبیر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان خاطر نشان کرد: بسته‌ها شامل تعدادی دی‌وی‌دی با موضوعات مختلف است که شامل فیلم‌هایی است که هیأت انتخاب جشنواره برای اکران مردمی انتخاب کردند و شامل همه فیلم‌های جشنواره نمی‌شود.

وی تصریح کرد:کیفیت فیلم‌ها در جشنواره امسال به مراتب بهتر از سال‌های گذشته است و اصفهان یکی از استان‌هایی است که فیلم‌های با کیفیتی به جشنواره ارسال کرده است.

مؤمنیان در مورد حمایت‌های دولت و مسؤولان از این دوره جشنواره گفت: هیچ حمایتی از جشنواره انجام نمی‌شود و همه کارهای جشنواره به صورت مردمی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تا جشنواره سوم بسته‌های اکران از تهران برای اصفهان ارسال می‌شد که با شکل گیری دبیرخانه جشنواره در اصفهان تعداد اکران‌ها با افزایش بیش از ده برابری رو به رو شد و تعداد فیلم‌سازها نیز افزایش یافت.

دبیر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان بیان کرد: سال گذشته در اصفهان 1800 اکران داشتیم.

وی اظهار کرد: دلیل اصلی موفقیت‌های جشنواره عمار مردم پایه بودن این جشنواره است، از تولید و تهیه آثار و محصولات تا اکران‌ها و برگزاری، همه توسط مردم انجام می‌شود.

 مؤمنیان در رابطه با آینده جشنواره عمار گفت: جشنواره در 40 کشور جهان در حال اکران است و آینده درخشانی برای این جشنواره می‌بینیم که آینده‌ای در افق انقلاب اسلامی است.


اتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.