پنجمین دوره طرح ملی دادرس مدارس مازندران در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلی احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه در این استان 4 هزار مدرسه وجود دارد که اجرای پنجمین طرح ملی دادرس به نام مدرسه شهید قاسم ‌زاده قرار گرفت گفت: این مدرسه در سال گذشته توانست رتبه قهرمانی در اجرای طرح ملی دادرس را به دست آورد.

وی با بیان اینکه برگزاری پنجمین دوره طرح ملی دادرس به معنی دانش‌آموز آماده در روزهای سخت است تا دانش‌آموزان با بهره‌مندی از آموزش‌های لازم در مواقع سخت بکار برند، افزود : اجرای این طرح موجب می‌شود تا دانش‌آموزان از آموزش کمک‌های اولیه بهره کافی ببرند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران افزود : آموزش دادرس در قالب 8 آیتم آموزشی شامل ارزیابی مصدوم ، احیای قلبی ریوی ،حمل مصدوم،پانسمان و بانداژ،اسکان اضطراری،پناهگیری وتخلیه اضطراری،اطفا حریق ویژه دانش آموزان دادرس انجام شد.
 
لیلی احمدی با تاکید براینکه دانش‌آموزان باید بدانند که مازندران یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور است بنابراین باید آمادگی لازم در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه باشند، گفت: این استان با وجود سرآمد بودن حادثه‌خیز در کشور هر یک از مدارس مازندران آموزش کمک‌های اولیه دانش‌آموزان را در دستور کار قرار گیرند.
 
پنجمین دوره طرح ملی دادرس مدارس مازندران به منظور آموزش کمک ‌های اولیه و دانش ‌آموز آماده در روزهای سخت دانش‌آموزان به طور نمادین در مدرسه متوسطه اول حاج قاسم‌زاده آمل برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار