فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان در سه ماهه سوم سال جاری موفق به کشف ۹۱ قبضه اسلحه شکاری مجاز و غیر مجاز شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمد خلیلی با اعلام این خبر افزود: اکیپ های گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست استان توانسته اند در سه ماهه سوم سال جاری تعداد ۷۵ قبضه اسلحه شکاری مجاز و ۱۶ قبضه اسلحه قاچاق از مناطق زیستگاه های سراسر استان از متخلفین شکار غیر مجاز کشف کنند.

وی ادامه داد: این میزان اسلحه کشف شده در سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می دهد که نشان از تلاش و سخت کوشی محیط بانان استان در برخورد با جرائم شکار را دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت:شکار هر نوع  پرنده در سراسر کشور ممنوع بوده و اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی نیز هیچ گونه پروانه شکار پرنده ای در سال جاری صادر نمی کند.

سرهنگ خلیلی اضافه کرد: در این راستا از عموم شکارچیان استان درخواست می شود تا با توجه به خطر احتمال وجود بیماری آنفلوآنزای پرندگان از اقدام به شکار جدا خودداری کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.