دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست مسابقات برنامه نویسی دانشجویی ای سی ام منطقه غرب آسیا (ACM/ICPC Asia Region 2016) را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این دوره از رقابت ها که اوایل دی ماه جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تیم دانشجویی (Tizi Remembers) دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از ایمان ایران‌دوست، امیر خزائی و علیرضا نوروزی به سرپرستی نادر کریمی، عنوان نخست مسابقات چالشی(ACM/ICPC Asia Region 2016) این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
پس از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، تیم های دانشجویی از دانشگاه های صنعتی سجاد و خوارزمی، عناوین دوم و سوم این بخش از رقابت ها را کسب کردند.
در بخش کلی مسابقات ACM منطقه غرب آسیا (ACM/ICPC Asia Region 2016) نیز که با حضور 82 تیم از 47 دانشگاه کشور برگزار شد، تیم های دانشجویی از دانشگاه صنعتی شریف عناوین اول تا چهارم، دو تیم از دانشگاه تهران رتبه های پنجم وششم، تیم دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی رتبه هفتم و تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه هشتم این مسابقات را کسب کرد.
بدین ترتیب دانشگاه صنعتی اصفهان پس از دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی، در رده چهارم دانشگاهی این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
گفتنی است، مسابقات ACM معتبرترين مسابقه در زمينه برنامه نويسي در سطح جهان است که همه ساله با حضور دانشگاه های معتبر دنيا برگزار می شود و تیم های منتخب ایرانی نیز براساس مسابقه‌ اي که دی ماه هر سال توسط دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود به این مسابقات اعزام می گردند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.