مربیان پرورشی ، مدیران مدارس و مبلغین با هدف اشنایی با روشهای اموزشی تبلیغ دین در مدارس در این کارگروه آموزشی شرکت کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام درودی ، معاون امور استانها در ستاد همکاریهای وزارت آ موزش و پرورش و حوزه های علمیه در این مراسم گفت : با اجرای این طرح مبلغین به صورت  تمام وقت برای پیگیری امور دینی دانش اموزان  در  مدارس مستقر می شوند .

وی  شناخت خداوند ، اصول و فروع دین ، آشنایی با اهل بیت علیهم السلام و رفتار اجتماعی خداپسندانه از جمله برنامه های مبلغان در این طرح تربیتی نام برد .

حجت الاسلام درودی اضافه کرد : در طرح امین حوزه علمیه وآموزش و پرورش در مباحث تربیتی دانش آموزان همدیگر را یاری می کنند .

وی تاکید کرد : با توجه به دسترسی و آگاهی دانش اموزان به تکنولوژی  ، اطلاعات روحانیون باید به روز باشد و ضمن شناسایی آسیبهای فرهنگی و مباحث انحرافی دشمن ، برنامه هایی را  برای پیشگیری از این آسیبها تدوین کنند .

حجت الاسلام و المسلمین درودی گفت : در این کارگاههای آموزشی اطلاعات روز در اختیار مبلغین و معلمین قرار می گیرد و اموزشهای لازم به انان ارایه می شود .

حجت الاسلام علی انصاری ، معاون پرورشی اموزش و پرورش تعداد مدارس مجری طرح امین در استان را، 42 مدرسه اعلام کرد .

حجت الاسلام انصاری گفت : در این طرح مبلغین هر روز در مدارس حضور دارند و در مورد مسایل اعتقادی و فرهنگی از جمله تبیین دین ، سبک زندگی اسلامی ، نماز ، حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر و بیان احکام دین  به دانش آموزان آموزش می دهند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.