قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: سالانه بیش از 300 هراز نفر برای دریافت مشاوره با این سامانه تماس می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشیه بازدید از خط ملی مشاوره اعتیاد امروز( یکشنبه ) اظهار داشت: سالانه بیش از 300 هزار نفر به منظور دریافت مشاوره با این سامانه تماس می گیرند.

وی با بیان این که همه ما اذعان داریم که اعتیاد یک تهدید است، افرود: بنابراین برای نجات دادن خود و محیط پیرامونمان نیازمند آن هستیم که اطلاعات به روزی داشته باشیم، یکی از راهکارهای ارتقا بخشیدن اطلاعات مردمی از طریق سامانه خط ملی مشاوره اعتیاد برآورده می شود.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدرگفت: این سامانه از چند سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با موادمخدر فعال شد تا بخش عظیمی از مردم از همین مسیر بتوانند درباره تمامی سوالات مربوط به اعتیاد مشاوره شوند.

مویدی تصریح کرد: این مرکز به خانواده‌های نیازمند در زمینه چگونگی رفتار با فرد معتاد، کنترل شخص معتاد در مواقع بحرانی، آگاهی از انواع مواد ناشناخته و غیره  مشاوره می دهد و در صورت لزوم، برخی از افراد به مراکز مجوزدار ارجاع داده می شوند.

قائم مقام  دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان این که این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی همه شهروندان است، گفت: تلاش می‌شود تا با گسترش محیط و مکان این مرکز، بتوانیم به نیازهای واقعی جامعه در زمینه اعتیاد پاسخ دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار