تیم والیبال بانک سرمایه در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل تیم کاله آمل به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کرد.

بانک سرمایه 3 – کاله مازندران صفر/شاگردان عطایی مغلوب کهکشانی‌ها شدندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، از ساعت 15 امروز به میزبانی خانه والیبال برگزار شد.
در این دیدار که نخستین مسابقه این هفته از رقابت‌ها بود تیم رده دومی بانک سرمایه به مصاف کاله آمل رفت و در پایان موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل این تیم شد. 

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار نمایش خوبی داشتند اما مقابل تجربه بالای ستارگان تیم بانک سرمایه مغلوب شدند. در ست اول این دیدار سرمایه دارها با حساب 25 بر 20 به برتری رسیدند. ست دوم هر دو تیم نمایشی پایاپای تر ارائه دادند و حتی در برخی دقایق این ست جوانان کاله از بانک سرمایه پیش افتادند. اما در این ست هم این بازیکنان کارخانه بودند که با حساب 25 بر 22 به برتری دست پیدا کردند.
ست سوم از همان ابتدا با برتری تیم بانک سرمایه مقابل کاله آغاز شد. اشتباهات شاگردان عطایی در این ست به نسبت دو ست اول بیشتر بود و همین امر منجر شد تا این تیم با حساب 25 بر 18 در ست سوم هم تن به شکست داده و در مجموع 3 بر صفر این دیدار را به حریف قدرتمند خود واگذار کند.

در دیگر دیدارهای این هفته از مسابقات از دقایقی دیگر تیم پیکان تهران به مصاف پارسه خواهد رفت و 4 دیدار هم در گنبد، ساری، ارومیه و ورامین در حال برگزاری است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار