فرماندار شهرستان نمین گفت: نرخ موالید و رشد جمعیت در شهرستان نمین در طی سال اخیر مثبت بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی پور در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان نمین با اشاره به اینکه در 9 ماهه اخیر 778 مورد تولد و 252 مورد فوت در شهرستان نمین ثبت شده است اظهار داشت: طبق آمار میزان تولد در شهرستان نمین 524 مورد بیشتر از مرگ است که این امر نشان از مثبت بودن نرخ موالید و رشد جمعیت در شهرستان نمین است.

وی با بیان این مطلب که نسبت طلاق به ازدواج در شهرستان نمین 8 درصد است اظهار داشت: در سال 95 بالغ بر 484 مورد ازدواج و 59 مورد طلاق ثبت شده است.

فرماندار نمین افزود: در طی 9 ماهه سالجاری شهرستان نمین پذیرای یک هزار و 200 مهاجر از شهرستانها و استانهای دیگر در نواحی مختلف خود بوده است.

عبدالعلی پور با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 5 هزار قطعه کارت ملی هوشمند در شهرستان نمین صادر شده است گفت: از آغار طرح صدور کارت ملی هوشمند در کشور بیش از 16 هزار کارت ملی هوشمند در شهرستان نمین صادر شده است.

وی افزود: بیش از 800 نفر دیگر در صف دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا پایان سال کارت ملی خود را دریافت خواهند کرد.

عبدالعلی پور با بیان این مطلب که در سال گذشته 2 هزار و 970 جلد شناسنامه در شهرستان صادر شده افزود: در سال 95 نیز بیش از یک هزار 850 جلد شناسنامه جدید برای متقاضیان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه 52 درصد جمعیت شهرستان را مرد و 48 درصد را زن تشکیل می دهد اظهار داشت: امیرعلی و نازنین زهرا نامهای پرتکرار و مورد علاقه مردم در شهرستان نمین هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.