فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 6 سارق و کشف 12 فقره سرقت در اين رابطه خبر داد.

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در ايرانشهرسرهنگ دوستعلي جليليان فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پاکسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز و برخورد با سارقان در شهرستان ايرانشهر اجرا شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري 6 سارق حرفه اي در ادامه افزود: در اين رابطه تعداد 12 فقره انواع سرقت شامل 3 دستگاه خودرو پرايد، 5 دستگاه موتور سيکلت،لب تاپ، گوشي تلفن همراه و سرقت منزل کشف شد.

جليليان با تاکيد بر رضايتمندي مردم از اجراي اين گونه طرح ها گفت: اجراي چنين اقداماتي همکاري و مساعدت بيشتر شهروندان را مي طلبد .

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر با اشاره به اينکه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي هر هفته اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع رساني کرده و هرگونه انتقاد، پيشنهادات و يا تقدير از عملکرد پليس را از طريق سامانه 197 اعلام دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار