فرماندار گناوه، وجود دست‌فروشان را از مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: با هماهنگی و همکاری بین سازمانی نباید اجازه دهیم که در هر نقطه‌ای از شهر بساط دست‌فروشی پهن شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاک‌نژاد در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: نشست شورای سلامت از مهم‌ترین نشست‌هاست و هر تصمیمی که در آن گرفته می‌شود به‌سلامت و بهداشت مردم ارتباط دارد و باید خروجی آن به‌صورت عملی و به نحو صحیح اجرا شود.

وی طرح تحول نظام سلامت را از مهم‌ترین طرح‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: اجرایی شدن این طرح که سال‌ها بر زمین‌مانده بود، در دولت یازدهم تحقق یافت و رضایت عمومی جامعه را به دنبال داشته است.

فرماندار گناوه بر برپایی دوره‌های آموزشی که به مقوله سلامت و روان افراد جامعه ارتباط دارد را مهم دانست و اظهار کرد: بحث بهداشت مدارس را باید جدی بگیریم. توجه به مقوله بهداشت روان نیز که هم‌اینک به‌عنوان یکی از بیماری‌های شایع در کشور محسوب می‌شود، باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

فرماندار گناوه، تکمیل نشدن فاضلاب را از مشکلات و معضلات اساسی این شهر عنوان کرد و افزود: اتمام این پروژه بسیاری از مسایل و مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی شهر را برطرف خواهد کرد. خانواده‌هایی که انشعاب فاضلاب را نصب نکرده‌اند، هرچه زودتر به شبکه متصل شوند تا بخشی از مسایل بهداشتی و زیست‌محیطی شهر برطرف شود. از دستگاه‌های مرتبط انتظار است که برای تشویق و ترغیب این خانواده‌ها از اهرم‌های تشویقی و قانونی استفاده کنند.

فرماندار گناوه، وجود دست‌فروشان را از دیگر مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: با هماهنگی و همکاری بین سازمانی نباید اجازه دهیم که در هر نقطه‌ای از شهر بساط دست‌فروشی پهن شود. برخورد جدی با دست‌فروشانی که اقدام به غذای گرم می‌کنند باید در دستورکار قرار گیرد.
انتهای پیام /پ
برچسب ها: دستفروش ، گناوه ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.