بزرگترين خط انتقال آب معدنی خاورميانه در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختياری به بهره برداری رسيد.

افتتاح بزرگترين خط انتقال آب معدنی خاورميانه در کوهرنگ
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بزرگترين خط انتقال آب معدنی خاورميانه با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرستان كوهرنگ استان چهارمحال و بختياری به بهره برداری رسيد.

مديرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: اين خط انتقال به منظور پمپاژ آب معدنی چشمه ديمه به شهرک تخصصي بسته بندی آب معدنی كوهرنگ و با اعتباری بالغ بر 100 ميليارد ريال راه اندازی شد.

عليرضا شفيع زاده با اشاره به مشخصات فنی اين پروژه افزود: ميزان توانايی این ايستگاه در انتقال آب معدنی 450 ليتر در ثانيه است كه به واسطه خط لوله 3 هزار و 170 متری، آب معدنی را به شهرک صنعتی كوهرنگ منتقل می كند.

وی اضافه كرد: كليه اتصالات و منابع موجود در اين ايستگاه از جنس استينلس استيل 316L، لوله های با سايز 500 ميلی متر و پلی اتيلن است كه به صورت خاص برای انتقال آب معدنی استفاده می شود.

گفتنی است: شهرک تخصصی بسته بندی آب معدنی كوهرنگ با مجموع مساحت 93 هكتار در شهر چلگرد (مرکز این شهرستان) و در فاصله 90 كيلومتری شهرکرد مركز استان چهارمحال و بختياری قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار