در پیک بامدادی دوازدهم دی ماه می‌شنوید؛

پنجه تحریف غرب بر چهره مفاخر ایرانی + صوت

یک شرکت تولیدکننده مشروبات الکلی در فرانسه تصاویر برخی مفاخر ایرانی از جمله عمر خیام را بر روی بطری آن‌ها درج کرده است.

پنجه تحریف غرب بر چهره مفاخر ایرانی + صوتبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شرکت تولیدکننده مشروبات الکلی در فرانسه تصاویر برخی مفاخر ایرانی از جمله عمر خیام را بر روی بطری آن‌ها درج کرده است.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ دی ۱۳۹۵
حداقل اونها یه کاری کردن و شماها چه کار کردین ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۵
اوایل انقلاب مگه نمی گفتند اینا شراب خوار هستند ودر شعر خود هی از شراب و باده گفته اند حالا چطور شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
حبیب ابوذر
۱۷:۰۱ ۱۲ دی ۱۳۹۵
غربیها هرگز نمیتوانند مانند ما ایرانیان حافظ یا عمرخیام و مولانا و شمس تبریزی را آنگونه که ما شناخته ایم بشناسند .چرا ؟ چون نه علمش را دارند و نفهمش را . همیشه برای خراب کردن فرهنگ غنی ایران با اشخاص کم فهم مشورت میکنند . این کارشان مرا بیاد یک ضرب المثل خوب ایرانی می اندازد (یا نکن با فیل بانان مشورت یا بناکن خانه ای فیل توش برد ) . مهم نیست که افراد عادی چه فکر میکنند بلکه مهم این است افراد خاص و با سواد به این فهم و عقل ناقص آنها همیشه می خندند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۲ دی ۱۳۹۵
شما بیل زنید دلتون میسوزه واسه این مفاخر چه کردین همه که دارن به نام خودشون مفاخر مارو به ثبت میرسونن خدایی چقدر شناسوندین چه کار کردین فقط هارت وپورت مسئولین وقتی کار از کار میگذره اینم از سواد بالا و لیاقتشونه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۴۳ ۱۲ دی ۱۳۹۵
حدود 8 ساله که این شرابها توی دنیا هست . هرکسی که حتی ترکیه هم رفته باشه قطعا این برند شراب رو دیده . شما الان تازه فهمیدید ؟؟؟؟ بعدا اینکه تولید کننده این شراب یه شرکت فرانسوی با مالکیت یک ایرانی هست . هیچ کار غیر قانونی نکردن چون به لطف مسئولان ایرانی حتی خیام رو ایرانی نمیدونن .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۰۷ ۱۲ دی ۱۳۹۵
سلام
شما هم بیکار بشینید و برو بر نگاه کنید اینها از بی مسئولیتی و بیفکری و بیخیالی و به فکر ایران نبودن مسئولینی هستش که میگن خوب مسئول شدم یه حقوق نجومی هم میگیریمو گور پدر فرهنگ و تاریخ و هنر ایران ، ببرن به من چه ! بادگیر یزد به نام امارات ؟؟؟؟؟؟؟؟ چوگان رو بردن مسئولش میگه نه یه چوگان دیگه است که به اسم خودشون زدن !!!!!!!!!!!! شب یلدا رو دارن می برن بیا این هم بلای تهمت شراب خوارگی زدن به نام خیام وحافظ و غیره پس کی شما ها میخواهید یه تکانی به خودتون بدین پس کی می خواین دلتون به حال فرهنگ وتاریخ ما بسوزه کدام بچه دبیرستانی ودانشگاهی خبر از دلاوران سرزمین خودشون دارن چه کسانی رو می شناسند تاریخ شما از کی هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۲ دی ۱۳۹۵
و شکایت هم نکردید!!!