رئيس پليس راه شمال فرماندهي انتظامي استان گفت: وقوع 4 حادثه منجر به فوت و جرح در محور هاي استان، سبب جان باختن 4 نفر و مجروح شدن يك نفر شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، سرهنگ  يوسف نجفي رئيس پليس راه شمال فرماندهي انتظامي استان گفت: وقوع 4 حادثه منجر به فوت و جرح در محور هاي استان، سبب جان باختن 4 نفر و مجروح شدن يك نفر شد.

 افزود : در يكي از اين حوادث كه در کيلومتر 8 محورانار -شهربابک  به وقوع پيوست، يك دستگاه کاميون بنز به علت بي توجهي در حرکت با دنده عقب با عابر پياده برخورد کرد. 

وی خاطر نشان کرد : در اين حادثه عابر پياده که جواني حدودا 18 ساله بود،براثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد. 

نجفي درخصوص يک فقره تصادف منجر به فوت ديگر گفت:، يک دستگاه سواري پژو 405 در محور هفت باغ در ساعت 1500به علت تخطي از سرعت مطمئنه واژگون شد. 

وي افزود: در اين حادثه سرنشين سواري پژو 405 جان خود را از دست داد و راننده نيز به شدت مجروح و روانه بيمارستان شد. 

رئيس پليس راه استان به تصادفي ديگر كه در محور  باغين-کرمان به وقوع پيوست نيز اشاره كرد و گفت: دراين حادثه، يک دستگاه کشنده به علت عدم توجه به جلو از مسير منحرف و واژگون شد و راننده آن جان خود را از دست داد. 

نجفي درخصوص حادثه اي که در محور ماهان-کرمان به وقوع پيوست، گفت: اين حادثه به علت عدم توجه به جلو راننده سواري پژو 405 از مسير خود منحرف و واژگون شد و راننده پژو که مردي حدودا 38 ساله بوده در دم جان باخت. 

رئيس پليس راه شمال استان در پايان تصريح کرد: عدم توجه به جلو، بي توجهي درحرکت با دنده عقب و تخطي از سرعت مطمئنه از جمله تخلفاتي بوده که موجب بسياري از حوادث ترافيكي مرگبار است که با کمي صبر و حوصله در رانندگي مي توان از وقوع اين حوادث جلوگيري کرد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار