با اضافه شدن پنج رشته جدید کارشناسی ارشد به دانشگاه علوم دریایی نوشهر، 300 دانشجو پذیرش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیردریادار خرداد حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در دیدار با امام جمعه شهرستان چالوس گفت: با توجه به مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پنج رشته جدید کارشناسی ارشد به رشته های ارشد این دانشگاه افزوده می شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 90 دانشجو در 2 رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که با افزایش پنج رشته دیگر دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه به حدود 300 نفر خواهد رسید.

امیر دریادار حکیمی گفت: با توجه به نقش این دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی موثر در سازندگی و ارتقای اقتدار ایران اسلامی برای تقویت بیش از پیش این دانشگاه تلاش می شود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان چالوس نیز در راستا افزایش تعامل بیشتر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با سایر ارکان نظام به ویژه در منطقه است.

حجت الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه چالوس نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در ارتقای جایگاه ایران اسلامی در دنیا گفت: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با بکار گیری اساتید خوب با تجربه و دلسوز، از ابتدای فعالیت خود توانسته است نیروهای لازم کار آمد زیادی را برای دفاع از انقلاب اسلامی آموزش دهد.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران با داشتن تخصص و روحیه بالا و انگیزه ای که دارند به عنوان یک نیروی برجسته و ممتاز در دنیا مطرح هستند که این یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

دانشگاه علوم وفنون نیروی دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال حاضر دارای پنج رشته در مقطع کارشناسی و 2 رشته در مقطع ارشد است که هزار و 800 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار