رئیس اداره آموزش‌وپرورش بادرود از کسب 2 رتبه اول کشوری هنرجویان بادرودی در آزمون پیشرفت تحصیلی فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود آقادوست  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کاردانش به‌ صورت هم‌زمان در سطح مناطق استان اصفهان و با حضور ناظران استانی برگزار شد و برای اولین بار، هنرجویان هنرستان‌های شهید بهشتی و معراج بادرود موفق به کسب افتخارات کشوری شدند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی محمدجواد جعفری و علیرضا آقابابایی توانستند در آزمون رشته تابلوساز برق صنعتی و نقشه‌کشی ساختمان رتبه اول کشوری را کسب کنند؛ فاطمه رمضانیان بادی نیز توانست مقام دوم کشور در رشته خیاطی لباس شب و عروس و همچنین زهرا صادقیان هم موفق به کسب رتبه چهارم کشور در رشته معماری داخلی شد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بادرود تصریح کرد: درمجموع ارزیابی رشته‌ها هم کلیه هنرجویان با تلاش جمعی توانستند در رشته‌های تابلوساز برق صنعتی، الکتروتکنیک، معماری داخلی، تولید چندرسانه‌ای و خیاطی لباس شب و عروس رتبه‌های اول، دوم، سوم و چهارم کشوری را کسب نمایند.

وی بیان کرد: در این ارزشیابی میزان دستیابی دانش‌آموزان به دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های مورد انتظار سنجیده می‌شود و یک هنرجو پس از فارغ‌التحصیلی بلافاصله جذب بازار کار می‌شود.

آقادوست با اشاره به حضور 113 هنرجو از 3 هنرستان در این آزمون خاطرنشان کرد: هنرجویانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شده از طرف استان موردتقدیر قرار خواهند گرفت، مرحله بعدی آزمون پیشرفت تحصیلی 26 بهمن‌ماه هم‌زمان با کشور در بادرود برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.