پنجمین نشست تخصصی پژوهشی از سلسله نشست های "آلاچیق" با محوریت تأثیر متقابل شعر معنوی و موسیقی آسمانی از سوی هنرسرای خورشید برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، پنجمین برنامه از سلسله نشست های "آلاچیق" با حضور سخنرانان شمس و محمدحسین پورعبائیان از سوی هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
پنجمین نشست تخصصی موسیقی "آلاچیق" با محوریت تأثیر متقابل شعر معنوی و موسیقی آسمانی روز یکشنبه 12 دی ساعت 19 در محل هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، ابتدای خیابان کاوه، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار خواهد شد.
امیرحسین حبیبی نوازنده تنبور، ابوالفضل باقری خواننده، سید امین حسینی نوازنده تار و مهران مردانی نوازنده تنبک نیز از دیگر مدعوین این برنامه جهت اجرای برنامه موسیقی هستند.
هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تلاش می‌کند که با برگزاری برنامه‌های تخصصی، زمینه آشنایی بیشتر علاقمندان و پژوهشگران حوزه موسیقی به سازهای مختلف و برنامه‌های تخصصی موسیقی را فراهم کند.
مجموعه نشست های آلاچیق با محوریت بررسی موسیقی با حضور اساتید به نام این عرصه در زمینه های مختلف در هنرسرای خورشید برگزار می شود که موسیقی دوستان علاقه مند برای ثبت نام و شرکت در هر یک از این نشست ها می توانند با شماره 34593560 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.