رئیس دادگستری ریگان از افتتاح پزشکی قانونی در این شهرستان در راستای دسترسی هر چه بیشتر مردم به عدالت خبر داد.

افتتاح پزشکی قانونی در شهرستان ریگان
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، رئیس دادگستری ریگان قربان شاهینی از افتتاح پزشکی قانونی در این شهرستان در راستای دسترسی هر چه بیشتر مردم به عدالت خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با توجه به تخصصی بودن کار پزشکی قانونی در خصوص حل و فصل دعاوی و همچنین پیشرفت تکنولوژی نیاز به وجود این  نهاد تخصصی بیش از پیش احساس می شود.

شاهینی با بیان اینکه از سیاست های جمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی و خدمت به مردم است،افزود: این مهم در بیانات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) متبلور و افتتاح پزشک قانونی در این شهرستان در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم صورت گرفته است.

قربان شاهینی با بیان اینکه خدمت به مردم در مناطق محروم باعث افزایش رضایت مندی آنها نسبت به نظام و انقلاب خواهد شد،گفت: پزشک قانونی این شهرستان در سه حوزه سردخانه،اتاق کار و ویزیت آماده ارائه خدمات به مردم می باشد.

این مقام قضائی تاکید کرد: با توجه به محرومیت شهرستان ریگان و بضاعت کم مالی اهالی منطقه و کاهش هزینه ارباب رجوع جهت رفتن به شهرستان بم جهت انجام امور مربوط به پزشکی قانونی،ضرورت وجود پزشکی قانونی بیش از پیش احساس می شد.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه ریگان در مسیر جاده ترانزیت چابهار_ جاسک می باشد وقوع تصادفات در این شهرستان زیاد می باشد و وجود پزشکی قانونی را ضروری کرده بود.

شاهینی گفت: در کلیه پرونده های قضائی اعم از حقوقی و کیفری در جهت رسیدگی و رسیدن به واقعیت امر، و با توجه به فنی و تخصصی بود قضیه  نیاز به اظهار نظر کارشناسی پزشکی قانونی می باشد.

وی تاکید کرد:نقش پزشکی قانونی در حل اختلافات در پرونده هایی که نیاز به اظهار  نظر تخصصی می باشد بر کسی پوشیده نیست، و این نظریات همانند چراغ راهنمایی برای مقامات قضائی عمل می کند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، دادگستری ، ریگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار