مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برطرف‌کردن مسائل ترافیکی نقش جهان به‌دلیل وجود معارضانی در زمین‌های اطراف ورزشگاه، در حال حاضر بسیار دشوار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن طاهری درباره وضعیت نابسامان اطراف ورزشگاه نقش جهان در زمان حضور پرشور هواداران سپاهان و ایجاد ترافیک اظهار داشت: وضعیت ترافیکی اطراف نقش جهان وظیفه باشگاه سپاهان نیست؛ اطراف نقش جهان زمین‌هایی وجود دارد که معارض دارد و هنوز بحث معارض این زمین‌ها بر طرف نشده است.

وی افزود: باید بحث معارض زمین‌های نقش جهان برطرف شود تا بتوانیم خاک‌های اطراف آن را خارج کنیم، اگر معارضان با اداره ورزش و جوانان به توافق برسند و مجوزها صادر شود فضای اطراف نقش جهان نیز افزایش پیدا می‌کند؛ تیم ما در حال حاضر در هفته تنها 3 روز برای بازی‌ها نقش جهان را در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تا زمانی که ورزشگاه تجهیز و کامل نشود در اختیار ما قرار نمی‌گیرد و ما می‌دانیم مشکلاتی در عبور و مرور است اما اختیاری برای حل این مشکل برای باشگاه سپاهان نیست ولی امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.

وی درباره لیست ورود و خروج باشگاه سپاهان تصریح کرد: با ویسی صحبت کرده‌ایم و نقطه‌نظرهایی را اعلام کردند که با اعلام لیست نهایی ما نیز برای جذب بازیکنان همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.

  در هفته گذشته سپاهان 2 بازی مهم را مقابل استقلال و نفت برگزار کرد که حضور 40 هزار نفری هواداران سپاهان سبب شد تا مشکلات عبور و مرور ورزشگاه نقش جهان نمایان شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.