کرمانشاه؛

بیشترین تعامل را با رسانه ها داشته ایم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت بیشرین تعامل را از لحاظ کمی و کیفی با رسانه های محترم استان داشته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی افزود: رسانه ها می توانند بازوان خوبی برای آموزش و پرورش باشند، اگر بخواهیم به اهداف کلان این دستگاه نگاه همه جانبه داشته باشیم، باید تعامل دو سویه ای با رسانه ها همواره مد نظر باشد.

وی خاطر نشان ساخت: از طرفی می توان ادعا نمود بیشترین میزان پاسخگویی به ابهامات رسانه ها در این دوره صورت گرفته، زیرا می دانیم، تعامل آموزش و پرورش با رسانه ها، آینده نظام تعلیم و تربیت را در افق های روشنی متجلی خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیرامون گستردگی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش دستگاه بزرگی که صدها هزار معلم و متعلم در آن فرآیند مقدس تعلیم و تربیت را در 4600 مدرسه انجام می دهند، طبیعی است که این گستردگی و عظمت با هیچ دستگاه و نهادی قابل قیاس نیست، بنابراین از رسانه های محترم توقع داریم برای رصد و پیگیری اخبار و رخدادهای آموزش و پرورش از کانال قانونی آن یعنی سایت های اطلاع رسانی آموزش و پرورش وارد شوند و امر مقدس تعلیم و تربیت را تسهیل نمایند.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار