پای دوپینگ به بسکتبال هم باز شد!

بهترین بسکتبالیست های حال حاضر جهان در آستانه یک رسوایی به نام دوپینگ قرار گرفتند.

پای دوپینگ به بسکتبال نیز باز شد!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جورج کارل سرمربی پیشین تیم های بسکتبال رئال مادرید، کلیولند، دنور، ساکرامنتو و سیاتل با انتقاد شدید از ستارگانی که پیشتر سرمربیگری آنها را بر عهده داشته است، اعلام کرد که بسکتبالیست های حاضر در لیگ بسکتبال آمریکا دوپینگی هستند.

کارل که یکی از 9 سرمربی دارای 1000 پیروزی در تاریخ NBA به شمار می رود، ستارگان سرشناس بسکتبال آمریکا را متهم به دوپینگ و اعلام کرد: "با وجود انجام آزمایش های دوپینگ در لیگ بسکتبال آمریکا،همچنان با فاجعه ای بزرگ به نام دوپینگ رو به رو هستیم.

سخن اصلی من درباره داروهایی مانند استروئیدها و هورمون ها است که باعث افزایش سطح عملکرد می شوند، چرا که برخی بازیکنان با وجود افزایش سن و سال از تناسب اندام برخوردار هستند."

وی در ادامه عنوان کرد: "علت اصلی برطرف شدن سریع آسیب دیدگی برخی از بسکتبالیست ها چیست؟ چرا برخی بازیکنان در تعطیلات میان دو فصل راهی کشور آلمان می شوند؟ شک ندارم که در قاره اروپا مواد و روش هایی جدید برای دوپینگ وجود دارند که آمریکایی ها از آن آگاه نیستند."

لازم به ذکر است که سال های گذشته کوبی برایانت اسطوره تیم بسکتبال لیکرز که در پایان فصل پیش اعلام بازنشستگی کرد، چندین بار برای درمان آسیب دیدگی های خود راهی کشور آلمان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار