معاون ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف استان کرمان گفت: اداره کل اوقاف کرمان با طرح جمع‌آوری اسناد وقفی در نظر دارد کلیه وقف نامه‌های موجود نزد اشخاص را جمع‌آوری کند.

پاداش اداره کل اوقاف استان کرمان به ارائه دهندگان مدارک وقفیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان معاون ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف استان کرمان علی مهر‌آسا گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با طرح جمع‌آوری اسناد وقفی در نظر دارد کلیه وقف نامه‌های موجود نزد اشخاص را جمع‌آوری کند که در جهت تسریع در این امر مهم به ارائه دهندگان این وقف نامه‌ها پاداش پرداخت می‌شود.

مهر‌آسا افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای وظیفه ذاتی خود در احیاء موقوفات در نظر دارد اسناد وقفی نزد اشخاص را جمع‌آوری کند.

وی اظهار‌ داشت: در همین راستا طرح جمع‌آوری اسناد وقفی در سراسر کشور در حال اجرا است که این اداره کل بنا به وظیفه محوله اقدام به جمع‌آوری اسناد وقفی در سطح استان کرده است.

مهرآسا خاطرنشان کرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اسنادی در حوزه موقوفات دارند می‌توانند با تحویل مدارک لازم به ادارات و نمایندگی‌های اوقاف در سراسر استان، پاداش در خور سند دریافت کنند.

وی تصریح کرد: حراست، نگهداری و آبادانی موقوفات در جهت  اجرای امینانه به نیات واقفین خیراندیش یکی از وظایف مهم اوقاف است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، وقف ، امور خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار