استاندار استان با اشاره به اتصال 13 روستای استان به شبکه گاز سراسری تا پایان امسال گفت: 65 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

اتصال 13 روستای استان به شبکه گاز سراسریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید اعلام کرد: با اضافه شدن 13 روستای دیگر به شبکه سراسری گاز در این استان، تا پایان سال جاری میزان برخورداری روستاها از نعمت گاز به 75 درصد می رسد.

وی بیان کرد: استان ایلام به توجه به اینکه دارای پالایشگاه گاز است و از سه طرف نیز به شبکه گاز سراسری متصل شده است در سال های اخیر رشد شتابانی را در توسعه شبکه گاز رسانی داشته و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده میزان برخورداری نقاط روستایی این استان از نعمت گاز به 85 درصد برسد.

استانداراستان با اشاره به اینکه هم اکنون 98 درصد نقاط شهری استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: جشن پایان گازرسانی بزودی در برخی شهرستان های استان همچون ایوان گرفته می شود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد مصرف بی رویه گاز در کشور هستیم که اگر ادامه پیدا کند مجبور به قطع گاز مشترکان بخش صنعت خواهیم بود که در این صورت مشکلاتی برای واحدهای تولیدی ایجاد می شود.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، استاندار ، روستا ، ایوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.