استاندار کرمانشاه گفت: بی خاصیت توصیف کردن سفر رئیس جمهور توسط برخی افراد غیرمنصفانه است و برخی پروژه های سفر تخصیص صددرصدی و برخی مانند راه آهن کرمانشاه بسیار بیش از صددرصد تخصیص اعتبار دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رازانی  اظهار داشت: دولت سال 94 را به عنوان بدترین سال مالی همه سال های پس از انقلاب معرفی کرد و به شکل طبیعی استان کرمانشاه نیز از این شرایط رنج زیادی را متحمل شد و سال سختی را پشت سر نهاد.

استاندار کرمانشاه ادامه سال مالی 95 را امیدبخش توصیف کرد و گفت: مجموع نشانه ها حاکی از آن است که سال 95 یک سال مالی امید بخش است و دولت نیز خود به این وضعیت اذعان کرده است.

این مقام عالی استان ادامه داد: با تدبیری که دولت در پیش رفته است حدود  50 هزار میلیارد تومان منابع اعتباری برای تخصیص به پروژه های عمرانی و اقتصادی کشور تأمین شده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه سفر رئیس جمهور در سال جاری انجام شد و ایشان تابستان امسال از نزدیک با مسایل و مشکلات استان آشنا شدند و اعتبارات بسیار خوبی را برای طرح ها و پروژه های مختلف استان مصوب کردند.

دکتر رازانی بی خاصیت توصیف کردن سفررئیس جمهور به کرمانشاه توسط برخی افراد را یک برآورد کاملاً غیرمنصفانه دانست و اظهار داشت: تخصیص برخی طرح های سفر آقای رئیس جمهور به صورت صددر صدی ابلاغ شده و حتی در مواردی مانند راه آهن کرمانشاه این تخصیص بیش از صد در صد بوده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بودجه مصوب راه آهن کرمانشاه در سال جاری 149 میلیارد تومان است که پرداخت آن جزو تعهدات دولت در سفر به کرمانشاه بوده است. تا این لحظه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور250 میلیارد تومان اعتبار در قالب نقدینگی، اوراق مشارکت و اسناد خزانه، برای اتمام پروژه راه آهن کرمانشاه پرداخت کرده است و این موضوع توسط وزارت راه و شهرسازی تایید شده است.

این مقام عالی استان تصریح کرد: پروژ های کلان استان از جمله پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد کاملاً روی روال افتاده و با شتاب خوبی در حالی طی کردن روند اجرایی خویش هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.