مسابقات قهرمان کشوری اسکواش در رده سنی نونهالان در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر قرائیان رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با بیان اینکه در آینده نزدیک مسابقات اسکواش در رده سنی نونهالان هفت تا ۹ سال را در شهرستان سمنان برگزار خواهیم کرد، گفت: این رقابت‌ها به شکل قهرمان کشوری برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اسکواش‌بازانی از استان‌های اصفهان، تبریز، البرز و خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمان کشوری اسکواش رده سنی نونهالان هفت و ۹ سال در سمنان شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: تقویت استعدادیابی در ورزش اسکواش به‌ویژه در استان سمنان در اولویت است و از ظرفیت‌های خوبی در این راستا برخوردار هستیم.

 وی تصریح کرد: دو سال اخیر با وجود تلاش‌های به عمل آمده در راستای رشد و توسعه ورزش اسکواش در سمنان، دو سالن استاندارد ایجاد شده است که مسابقات را در این سالن‌ها برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت اسکواش استان سمنان با تأکید بر اینکه طی سال‌های گذشته مسابقات مهمی را در استان سمنان برگزار کردیم، اضافه کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف به شکل درون‌استانی و کشوری برگزار شده است.

قرائیان با اشاره به اینکه سمنان جزو ۱۰ استان برتر کشور در رشته اسکواش است، تصریح کرد: سمنان در جمع استان‌های برتر در رشته ورزشی اسکواش قرار داشته و جایگاه هفتمی کشور را به دست آورده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار