جاده چالوس که به دلیل احتمال سقوط بهمن بسته شده بود بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: بر اساس دریافت تصاویر دوربین های نظارتی و گزارشات ماموران راهداری جاده چالوس که به دلیل نداشتن ایمنی و ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود شده بود هم اکنون باز شده است .

همچنین با اعلام مأموران پليس راه ، تردد انواع وسايل نقليه که از ساعت 18 تا 23 امروز از مرزن آباد به سمت كرج قرار بود به صورت يك طرفه باشد هم اکنون برداشته شده است و رفت و آمد در جاده چالوس دو طرفه است.

رفت و آمد خودروها در جاده هراز مسیر شمال به جنوب محدوده گزنک تا پلور نیز نیمه سنگین است.

همچنین تردد خودروها در محورهای اصلی دیگر مازندران از جمله کندوان ،سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

تردد همه تريلرها، كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع تريلر به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

پلیس‌راه به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزنده بودن جاده ها،ضمن رعایت نکات ایمنی و هشداری، خودروهای خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره 0112182934 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت جاده های استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.