یک مدال طلا، دو مدال نقره، یک مدال برنز و دو دیپلم افتخار هشتمین دو سالانه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران به اعضا کانون آذربایجان‌غربی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی موفق به کسب ۴ مدال و ۲ دیپلم افتخار در هشتمین دوسالانه بین المللی نقاشی کودک و نوجوان تهران شدند.

در این مسابقه، صنم حسین نژاد کودک ۸ ساله اهل ماکو در نقاشی با موضوع آب موفق به کسب مدال طلا شد و شاهین رحمانی ۹ ساله از بوکان موفق به کسب مدال نقره این بخش شد.

اما در بخش آزاد مسابقه، مبینا غلام زاده نوجوان ۱۲ ساله ماکویی موفق به کسب مدال نقره شد و در همین بخش روژینا حسن‌پور نوجوان ۱۴ ساله مهابادی به مدال برنز دست یافت.

همچنین معصومه عظیم زاده نوجوان ۱۲ ساله چالدرانی و نارین فرجی نوجوان ۱۳ ساله مهابادی دیپلم افتخار هشتمین دوسالانه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران را به خود اختصاص دادند.

كانون آذربایجان‌غربی ۴۴ اثر نقاشی اعضا مراكز فرهنگی و هنری خود را برای شركت در هشتمین مسابقه دوسالانه بین‌المللی نقاشی كودك و نوجوان ارسال كرده است.

هیأت داوران هشتمین دوسالانه بین‌المللی نقاشی كودكان و نوجوانان در بیانیه خود با توجه به ارزش‌های فردی و اجتماعی و شخصیتی نقاشی و تاثیر آن بر پرورش شخصیت کودکان و نوجوانان آورده است: این جشنواره با هدف برقراری ارتباطات فرهنگی در جهان و رشد و توسعه هنر کودک با نگاه ویژه به موضوع ویژه آب، منتخبی از آثار کودکان و نوجوانان را معرفی کرده است.
هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آب» و «آزاد» و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان سراسر جهان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.
برترین‌های هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران، روز ۸ دی ۱۳۹۵ با حضور مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران کانون و سفرای برخی از کشورهای شرکت کننده معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.