دبیر همایش ملی مدیریت و کارآفرینی گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان خوانسار میزبان پنجمین همایش ملی مدیریت و کار آفرینی در اردیبهشت 96 خواهد بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید عبدالمنافی  اظهارکرد: دانشگاه پیام نور شهرستان خوانسار میزبان پنجمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی در اردیبهشت ماه سال 96 خواهد بود.

وی افزود: این دانشگاه از سال 91 تا 94 میزبان این همایش ملی با مشارکت دانشگاه‌های بزرگی همچون دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه علم و صنعت دانشگاه اصفهان دانشگاه پیام نور تهران دانشگاه پیام نور اصفهان دانشگاه شیراز و دیگر دانشگاه‌ها بوده که اعضای کمیته علمی همایش نیز از اساتید و اعضای هیأت ‌علمی همین دانشگاه‌ها هستند.

دبیر همایش ملی مدیریت و کارآفرینی گفت: در اردیبهشت ماه سال 91 نخستین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی با هدف تبیین مبانی کارآفرینی و بسترسازی برای توسعه اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های علمی و صنعتی کشور در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار برگزار و پس ‌از آن در سال‌های 92، 93 و 94 نیز این مهم محقق شد.

وی بیان داشت: پنجمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی در نظر دارد با بهره‌گیری از تجربیات 4 همایش گذشته، ضمن گردهم آوری اساتید و متخصصان مدیریت و کارآفرینی، رویکردهای علمی کارآفرینی را بررسی و در راستای نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی تلاش کند.

عبدالمنافی اذعان داشت: یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌‌های این همایش چاپ مقالات برتر در مجلات علمی و پژوهشی است که می‌تواند در رشد علمی تأثیر مثبتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: از اهداف دیگر این همایش اهمیت نقش کارآفرینی با توجه به شعار سال و بحث مدیریت در پیاده‌سازی و اجرای کامل اقتصاد مقاومتی بوده که امیدواریم حضور محققان و پژوهش‌گران در رشته کارآفرینی و مدیریت مورد بحث قرار گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور خوانسار اظهارداشت: یکی از خروجی‌های این همایش، راه‌اندازی مرکز رشد در خوانسار است که مرکز حامی خلاقیت و کارآفرینی هم از نظر مالی و علمی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: محورها و موضوعات همایش و همچنین اطلاعات دقیق ثبت‌نام در وب‌سایت اصلی همایش به آدرسhttp://conf.isfpnu.ac.ir  بوده که پژوهشگران با مراجعه به این سایت می‌توانند اطلاعات دقیق این همایش را مشاهده کنند

عبدالمنافی ابرازداشت: امید است همچون سال‌های گذشته با حضور اساتید برجسته مدیریت و کارآفرینی، پژوهش‌گران و نخبگان علمی این حوزه، در فضای آرام شهر خوانسار بتوانیم شاهد هم‌اندیشی برای ساختن آینده‌ای پرافتخار برای ایران اسلامی باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.