9دی روز نمایش عظمت مردم ایران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین دشتی مسئول موسسه أميرالمؤمنين قم امروز در همایش بصیرت 9 دی در محمودآباد گفت : ملت ایران با ایستادن در مقابل دشمن در این روز عظمت خود را نشان داد.

وی9دی را عرصه امتحان معرفی کرد و افزود : در این امتحان انسان های پاک از انسان های ناپاک جدا شده و خلق مسلمان پیش آمدند و یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، همانند حرکت بزرگ ملت در انقلاب به وجود آورده و از رهبر و نظام دفاع کردند.

وی افزود: دشمن با جنگ سخت شروع کرد مانند فاجعه طبس که یک به یک ما را کشتند که امام فرمودند هر چه قدر بیشتر تلاش کنند انقلاب قوی تر می شود و نمونه بارز آن جنگ 8 سال دفاع مقدس با عراق است که پیروزمندانه جنگیدیم .

مسئول موسسه أميرالمؤمنين قم با بیان اینکه دشمن در این طرح مجمعی به نام G 7 متشکل از مخالفان رهبری و نظام تشکیل دادند، گفت: این مجمع برای سرکوب رهبری و نظام تمام تلاش خود را کردند.

حجت الاسلام مهدی دشتی با بیان اینکه مردم در مقابله با فتنه، به پا خواستند و حادثه ای عظیم به پا کردند، افزود: نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد و این حرکت مردم یک حرکت خودجوش بوده و نشانه ی این است که ملت ما آگاه و هوشیارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.