مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر از استقرار موکب این اداره کل ویژه پذیرایی و اسکان از زائران ایام اربعین حسینی خبرداد و گفت: در ایام اربعین روزانه از ۱۳ هزار زائر در موکب اوقاف و امور خیریه استان بوشهر پذیرایی می‌شود.

استقرار موکب ادره اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در مرز شلمچهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور صبح امروز در نشست بررسی استقرار موکب ویژه ایام اربعین حسینی، از آمادگی فازل نخست موکب زائر حسین‌ریزی و شهدای مدافع حرم این اداره کل در مرز شلمچه شهر خرمشهر ویژه پذیرایی و اسکان از زائرین ایام اربعین حسینی خبرداد.

وی از پذیرایی از ۱۳ هزار زائر در موکب اوقاف استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: مدیریت مجموعه ۱۱ هکتاری زائرسرای زائر حسین‌ریزی با همکاری اوقاف استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان و پشتیبانی می‌شود و روزانه با نهار، شام و میان وعده از ۱۳ هزار نفر زائران پیاده‌روی اربعین در مرز شلمچه پذیرایی به عمل می‌آید.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پوربا اشاره به برپایی خیمه‌گاه حسینی به منظور اقامه نماز جماعت در مرز شلمچه افزود: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ چشمه حمام در جوار موکب شهدای مدافع حرم برای اسکان یک‌هزار نفری این مجموعه ایجاده شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، فعالیت ۵۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین‌ریزی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:برپایی خیمه‌گاه حسینی به منظور اقامه نماز جماعت و استقرار روحانیون شبکه تبلیغی، بهره‌مندی از فعالیت ۵۰۰ نفر از خادمان افتخاری مساجد استان بوشهر در طول ۲۰ روز خدمت رسانی موکب و برپایی خیمه‌های معرفت و پاسخگویی به شبهات و نصب نرم افزار‌های ادعیه بخشی دیگر از خدمات این موکب فرهنگی و خدماتی درون مرزی در مرز شهر خرمشهر است.

انتهای پیام/م

روزانه از ۱۳ هزار زائر در موکب اوقاف و امور خیریه استان بوشهر پذیرایی می‌شود

 

برچسب ها: فوتبال ، پارس جم ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.