مهاباد؛

دریافت مدال برنز و دیپلم افتخار توسط نوجوانان مهابادی در مسابقات بین المللی نقاشی

روژینا حسن پور و نارین فرجی دوعضو کانون شماره ۲ مهاباد در هشتمین مسابقه ی بین المللی نقاشی دوسالانه ی هنری خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهاباد گفت: در این دوره از مسابقات روژینا حسن پور موفق به کسب مدال برنز شد و نارین فرجی دیپلم افتخار دریافت کرد.

افسانه بازیار افزود: برترین‌های هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران 8 دی 1395 با حضور مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران کانون و سفرای برخی از کشورهای شرکت کننده معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: سهم بچه‌های ایرانی از مجموع 542 جایزه توزیع شده، بیش از همه کشورهاست و آن‌ها توانستند با کسب، 25 نشان طلا، 34 نقره و20 برنز جایگاه نخست این رقابت را از آن خود سازند و البته 463 نشان در بین 39 کشور دیگر توزیع شد.

هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آب» و «آزاد» و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان سراسر جهان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.