رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: اهداف مشترک زیادی بین اتاق اصناف و کمیسیون‌های نظارت بر حقوق مصرف کننده موجود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری  در رابطه با جلسات صورت گرفته با انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی استان اصفهان اظهار کرد: اخیراً جلسه‌ای با کمیسیون تخصصی خودرو انجمن حمایت حقوق مصرف کنندگان صورت گرفت و اهداف مشترک این کمیسیون با اصناف مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در گذشته اغلب انجمن‌ها در مقابل اتحادیه قرار داشتند اما شاکله برخی کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون تخصصی خودرو نشان می‌دهد تقابل اهدافی در این بخش وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان همچنین تصریح کرد: اهداف مشترکی زیادی بین اتاق اصناف و کمیسیون‌های نظارت بر حقوق مصرف کننده موجود است و وجود دو نماینده از اتاق اصناف در کمیسیون نظارت، تسهیل کننده دست یافتن به این اهداف است.

جهانگیری با اشاره به وجود تعداد زیاد صنوف مرتبط با مشاغل فنی در اصفهان اظهار داشت: صنوف توزیعی، صنوف مشاغل فنی و نهادهای ناظر مرتبط با این خدمات باید با تعامل همه جانبه، در راستای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده قدم بردارند.

وی با انتقاد از وجود برخی تعابیر غلط در مورد حمایت از مصرف کنندگان گفت: برخی به نام حمایت از مصرف کننده به شکستن غیر منطقی قیمت‌ها مبادرت می‌ورزند که این گونه اقدامات موجب تضعیف اصناف در بلند مدت می‌شود و از این رو قیمت گذاری منطقی برای خدمات فنی و مهندسی ضروری است.

جهانگیری همچنین اظهار داشت: اتاق اصناف بر خود لازم می‌داند در زمینه پشتیبانی کارشناسی و ارائه پیشنهادهای فنی در کنار انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان باشد.

رئیس اتاق اصناف استان در خاتمه بیان داشت: چندی پیش شهرداری اصفهان به جمع آوری تابلوهای نمایندگی‌های خودروسازان شهر اقدام کرده بود که این کار با مخالفت اتاق اصناف و پیگیری آن، متوقف و از دستور کار شهرداری خارج شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار