نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: دشمن با هدف قرار دادن دانشگاه و حوزه سعی در فلج کردن این دو کانون مهم فرهنگی دارد.

حوزه و دانشگاه هدف نوک پیکان دشمن هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی در جمع اساتید بسیجی همدان ضمن تبریک فرا رسیدن حماسه 9 دی روز بصیرت ، اظهار داشت: حماسه 9 دی معجزه بزرگ تاریخ بود که با حجمه سنگین فتنه می‌توان گفت باطل با تمام قوا به میدان آمده بود برای اینکه نهال‌های نوپای انقلاب را از بیخ برکند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که جزء گروه‌های اولیه انقلاب بودند از عرصه حق غلتیدند افزود: سران فتنه باید خیلی بیشتر از این بیدار می‌بودند و این حس عناد و لجاجت را از خود دور کرده و توبه و عذرخواهی می کردند.

وی آیت‌الله محمدی با بیان اینکه باید دید سران فتنه در نهان‌ترین نهانشان چه ویروس خطرناکی وجود داشت که آن را علاج نکردند و اینگونه به دامن فتنه افتادند، گفت: این فتنه تنها به فتنه سال 88 خاتمه نمی‌یابد بلکه هر روز برای ما فتنه تازه‌ای ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این شما اساتید هستید که باید جامعه را بیدار کنید، گفت: اگر شما اساتید در جامعه روشنگری نکنید و به داد مردم نرسید و آن لایه های پنهان انسان را بررسی نکنید باز این واقعه در جامعه زنده شده و به بیراهه می کشاند بنابراین باید همانند یک طبیب دلسوز، خیرخواه دردهای جامعه باشید.

محمدی ابراز داشت: خدا را شاکریم که ما در دامن فتنه سقوط نکردیم و بعد از جریان فتنه اولین شهری که به پا خاست همدان بود و مردم هفتم دی ماه برای تجدید میثاق با ولایت به صحنه آمدند که این یکی از افتخارات این شهر است.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.