دامغان؛

تقویت فضای سبز منطقه پیرخوشدر دامغان

برای احداث بوستان در شهر کلاته رودبار دامغان و با در نظر گرفتن نوع کشت و اطمینان کامل از تامین منابع آب اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ؛ مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان در نشستی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار به میزبانی این شورا، گفت: برای احداث بوستان در شهر کلاته رودبار و با در نظر گرفتن نوع کشت و اطمینان کامل از تامین منابع آب اقدام خواهد شد.

علینقی حیدریان خواستار مشارکت بیشتر مردم در طرح هایی مانند پروژه تعمیم ترسیب کربن، کاشت و برداشت گیاهان دارویی شد و افزود: کلاته رودبار در بحث کاشت گیاهان دارویی به ویژه باریجه منطقه ای مستعد و با قابلیت بالا است که باید با همکاری شهرداری و مرتعداران تقویت شود.

وی به اجرای طرح های آبخیزداری در شهر کلاته رودبار نیز اشاره داشت و اظهارداشت: در حوزه فنی و آبخیزداری و با توجه به مطالعات انجام شده کماکان طرح های قبلی که اجرایی نشده پیگیری شود و اگر نقطه ای و یا جایی در مطالعات جا مانده است بررسی و در صورت قابلیت اجرائی شود.

حیدریان تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان در حوزه عملیات های مکانیکی شامل بانکت بندی، گاویون بندی و ... در کلاته رودبار بررسی های خود را انجام خواهد داد و در صورت برآورد و بررسی های شهرداری این شهر می تواند در مناقصات شرکت و به عنوان پیمانکار در این حوزه اجرای کار را برعهده گیرد و در صورت مثبت بودن برخی از اقدامات حوزه آبخیزداری شهر کلاته رودبار به شهرداری این شهر واگذار خواهد شد.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.