معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از کارخانه تولید مواد اولیه دندانپزشکی در ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این بازدید که رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی معاون استاندار را همراهی می کرد، صفرزاده با اشاره به اهمیت توجه به توسعه و تولید محصولات پزشکی در کشور و بویژه در استان اذربایجان غربی گفت: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات پیش رو بزودی شاهد بهره برداری از این طرح در استان باشیم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی هم در این بازدید گفت: حمایت مسئولان از تولید شرکت‌های داخلی در مسیر توسعه اقتصاد مقاومتی است و این نوع حمایت‌ها باعث تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از مراحل تولید این کارخانه بازدید و رایزنی‌هایی در راستای ارتباط بین صنعت و دانشگاه انجام گرفت.

گفتنی است: این کارخانه در مساحت1470 متر و زیر بنای 72 متر مربع با اعتباری بالغ از 10 میلیارد ریال احداث می شود که با بهره برداری از آن برای 12 نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.