رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز و فردا افزایش ابر، بارش باران و وزش باد شدید برای استان پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  با بیان اینکه تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان است، افزود: شدت بارش‌ها در مناطق غربی بصورت برف و باران خواهد بود.
خدابخش گفت: آسمان اکثر نقاط استان بصورت قسمتی ابری، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و شدید و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: کمینه دما در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 3تا 5 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای فعلی کلانشهر اصفهان 19 درجه سانتیگراد با 23درصد رطوبت و سرعت وزش باد 9 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
خدابخش گفت: هوای این کلانشهر برای فردا پنجشنبه، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
وی افزود :شهرضا با 20 درجه بعنوان گرمترین و چوپانان با یک درجه سانتیگراد بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
خدابخش گفت: میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرهای گلپایگان، خوانسار، داران، بویین و میاندشت، چادگان، کاشان، میمه، دهق و اردستان به ترتیب 30.9، 25.8 ، 14.1، 6، 6، 3.7، 1.6، 0.5 و 0.1 میلیمتر گزارش شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار