محمد حسین کفعمی با حکم فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مقواساز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در بهارستان اظهار کرد: بسیج قهرمان همیشه در صحنه بوده است و بسیج مربوط جناح و نسل اول و دوم و ... نیست.

وی افزود: بسیج مقابل هر ضدانقلابی می‌ایستد و مقام معظم رهبری همیشه در جمع بسیجیان به بصیرت تأکید داشته‎اند؛ زیرا بصیرت مهم است و یکی از پایگاه‌های تفکر بسیجی بصیرت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان عنوان کرد: بسیجی در همه عرصه‌ها وجود داشته است؛ امروز 8 دی است که اتفاق بزرگی رخ داده است و دست‌های فراوانی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که می‌خواهد این روز را به فراموشی بسپارد.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از فتنه 88 تحریم‌ها را افزایش داد و برخی بازیگران نیز در ایران این صحنه را بازی کردند اما این اتفاق با یک روحیه انقلابی ماندگار خواهند ماند.

مقواساز تصریح کرد: انقلابی‌گری شاخصی است که همه ما باید با خودمان داشته باشیم و در همه عرصه‌های از جمله سازندگی، دفاعی و فرهنگی و ... حضور انقلابی و چشم‌گیر داشته باشیم و به همین دلیل است که هر روز دشمن بسیج را می‌زند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در بهارستان و ایران بسیجیان ثابت خواهند کرد که طومار ضد فتنه را خواهند پیچید و حدیث «کل یوم عاشورا» به ما نشان می‌دهد که هر روز کربلاست و هر روز باید دست در دست امامت داشته باشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان در پایان اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که بهترین بسیج را در بهارستان داشتیم و امیدواریم از امروز نیز بسیج مقتدری شاهد باشیم.

در ادامه محمدحسین کفعمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در شهر جدید بهارستان اظهار کرد:  بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی مأموریت‌های پیچیده‌تری در دهه چهارم انقلاب دارد.

وی افزود: اولویت‌هایی را در این ناحیه داریم که در ابتدا فعال‌سازی مجموعه‌های رصدگر است تا در ادامه بتوانیم مجموعه‌های اندیشه‌ور داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در شهر جدید بهارستان در پایان اظهار کرد: امید است این ناحیه بتواند همانند لشکر امام حسین (ع) خط‌شکن و پیشتاز باشد.

 در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مرتضی بهرامی و حکم مسؤولیت محمدحسین کفعمی توسط سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) عطا شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
آدرس ناحیه رو میشه بگید
آخرین اخبار