بثینه شعبان در مصاحبه‌ای آزادی حلب را نقطه عطفی در نبرد با تروریست‌ها دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه، اظهار داشت آزادسازی حلب نقطه عطفی در مبارزه با تروریسم در سوریه است. 

شعبان در مصاحبه ای گفت: «نبرد حلب به دلیل نزدیکی این شهر به ترکیه نبرد سخت و دشواری بود. ترکیه به تروریست ها سلاح، پول و مهمات می دهد و از آنها حمایت می کند. ما از تجاوز و مداخله نظامی آشکار ترکیه در حلب و به طور کلی در سوریه صحبت می‌کنیم.» وی در ادامه تاکید کرد: «آمریکا نیز همچنان به حمایت خود از تروریست ها در سوریه ادامه می دهد.»

مشاور بشار اسد افزود: «هیچ جبهه سیاسی در اروپا وجود ندارد که مستقل از آمریکا عمل کند و هیچ سیاست اروپایی در جهت منافع مردم گام برنمی دارد. انگلیس و فرانسه دو کشور اروپایی هستند که خصومت آمیزترین مواضع را در قبال سوریه اتخاذ کرده اند.» 

وی همچنین خاطرنشان کرد: «قطر، عربستان سعودی و ترکیه حامیان اصلی گروه های تروریستی در سوریه هستند و تمامی اقدامات این کشورها تحت نظارت مستقیم آمریکا است.»

شعبان گفت غرب در تلاش بوود به طور عملی در جنگ سوریه وارد شود؛ اما جان فشانی های مردم سوریه در جنگ با تروریست ها و وتوی روسیه و چین مانع از انجام این کار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار