نخستین کارگاه پیشگیری از اعتیاد سیستان وبلوچستان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،مشاور آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر در سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارگاه منطقه ای پیشگیری از اعتیاد با عنوان طرح پیمان، در زاهدان برگزار شد.

کبری محمدی گفت: این کارگاه با شعار «این راه پایانش مرگ است» با حضور جوانان فعال و منتخب از سراسر گستره پهناور سیستان و بلوچستان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در محل اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان برگزار شد. 

وی با تقدیر از ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و با اشاره به تفاهم نامه سازمان جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر در امر پیشگیری از اعتیاد، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این کارگاه های آموزشی در سایر استان ها گامی موثر در امر پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی جوانان برداشته شود. 

کارگاه پیشگیری از اعتیاد در 2روز متوالی و با حضور 14نفر از کارشناسان امور جوانان سیستان و بلوچستان و 80نفر از اعضای فعال استان با ارائه دیدگاه های مبتنی بر افزایش شعور و استدلال و مهارت های فکری و عمل به نقطه نظرات فرهنگی در خصوص دوری جستن از گروههای روانی و اجتماعی ویرانگر مواد مخدر برگزار شد. 

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار