فرماندار دالاهو بر لزوم اجرای آیین‌نامه‌های مناسب سازی محیط ویژه معلولان تاکید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادعلی تاتار گفت: نباید معلولان، جانبازان و سالمندان از بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای داشته باشند.مدیران باید نسبت به مناسب سازی فضاهای ادارات و فضاهای شهری و اماکن عمومی اهتمام جدی تری داشته باشند.

 
تاتار خدمت به مردم و خصوصا جانبازان، معلولان و سالمندان را یک توفیق الهی برشمرد و اظهار کرد: خدمت به این اقشار وظیفه ذاتی تمامی دستگاه های اجرایی است و باید در حل مشکلات این عزیزان تلاش مضاعف کنیم.

فرماندار دالاهو ادامه داد: از هیچ اداره و دستگاهی نمی پذیریم که در خدمت رسانی به جانبازان، معلولان و سالمندان کوتاهی کنند. جانباز عزیزی که جان خود را در راه حفظ این نظام و این آب و خاک داده باید بتواند به سهولت به مسئولین مراجعه کند و سالمندانی که عمر و جوانی خود را برای آبادانی این مرز و بوم گذاشته‌اند باید حضورشان در جامعه پررنگ تر باشد.

تاتار با اشاره به اینکه اجرای آیین‌نامه‌های مناسب سازی محیط ویژه معلولان توسط تمامی دستگاه های اجرایی ضروری است، تاکید کرد: نباید معلولان، جانبازان و سالمندان از بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای داشته باشند.

وی اذعان کرد: تمام ادارات شهرستان باید همت کنند و محیط ساختمان اداری را در راستای عبور و مرور و آسایش جانبازان، معلولان و سالمندان مناسب سازی کنند و  باید به موضوع  مناسب سازی فضای ادارات و اماکن عمومی به عنوان یک حق الناس نگاه شود. وقتی در اماکن ما معلولان و جانبازان و سالمندان نتوانند به خوبی تردد کنند، به واقع این اماکن خودشان نقص دارند و معلول هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.