سردار نقدی در همایش "فتنه 88؛ ایران و آمریکا، تسلیم یا مقاومت"؛

9 دی نشان داد قدرت ملت ایران از همه ابرقدرت‌ها بیشتر است

معاون فرهنگی سپاه گفت: 9 دی یک بار دیگر نشان داد که زور و قدرت ملت ایران از همه ابرقدرت‌ها بیشتر است.

9 دی نشان داد قدرت ملت ایران از همه ابرقدرت‌ها بیشتر استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون اجتماعی - فرهنگی سپاه، در همایش "فتنه 88؛ ایران و آمریکا، تسلیم یا مقاومت" که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به حماسه عظیم 9 دی عنوان داشت: 9 دی یک بار دیگر نشان داد که زور و قدرت ملت ایران از همه ابرقدرت‌ها بیشتر است.

وی افزود: همه ابرقدرت‌ها پشت یک توطئه خطرناک و پیچیده قرار گرفتند اما نهایتاً شکست خوردند.

معاون اجتماعی-فرهنگی سپاه، همچنین با انتقاد از تحلیل‌های سطحی و ساده‌انگارانه پیرامون اتفاقات سال 88 گفت: برخی معتقد بودند که اتفاقات سال 88 جنگ و نزاع دو طرف سیاسی برای رسیدن به قدرت بود. هرچند این موضوع نبوده و کسب صندلی برای قدرت نیز خود امری مذموم و نکوهیده است.

سردار نقدی، با اشاره به اینکه مسائل خاورمیانه به نحوی برای آمریکایی‌ها طراحی شده که علیه انقلاب اسلامی عمل شود، گفت: ما نباید تحلیل‌های ناقص در این زمینه ارائه کنیم.

وی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا در منطقه، وجود مسئله‌ای بغرنج در منطقه به نام آمریکا را یادآور شد: بعد از جنگ، شرارت‌های مختلف توسط غرب و شرق رخ داد و مشخص کرد که منشاء همه این شرارت‌ها آمریکاست.

سردار نقدی، با اشاره به اهمیت و ضرورت داشتن بصیرت در زمانه فعلی گفت: اسناد مداخله آمریکا در قبل و پس از جنگ در ایران کاملاً مشخص است. قبل از جنگ، آمریکایی‌ها به روش‌های مختلف و پس از جنگ با حضور ناوگان آمریکایی‌ در خلیج فارس وارد جنگ با ایران شدند که هدف نهایی آن‌ها نیز حمایت از صدام بود.

وی با اشاره به فتنه 88 و توطئه‌هایی که در این زمینه ایجاد شد، تصریح کرد: تحلیل فتنه 88 بسیار راحت است. از ملاقات‌هایی که یکی از سران فتنه با جرج سورس در نیویورک داشت و نیز ملاقات یکی از اعضای شورای مرکزی فتنه با پادشاه عربستان، نشان از این دارد که آن‌ها با مشورت مستکبرین به صحنه آمده‌اند و از امتیازات مالی برخی از شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس نیز استفاده کردند. برای مثال بیانات سران کشورهای غربی در حمایت از فتنه‌گران بسیار مشخص است و برخی‌ از آن‌ها نیز خیلی صریح عنوان شده است.

معاون اجتماعی - فرهنگی سپاه، با اشاره به توطئه‌های آمریکا پس از فتنه 88 و تلاش برای اتهام زنی به ایران در زمینه ساخت بمب اتم و تحریم ایران یادآور شد: مسئله ما با آمریکا مسئله سیاست‌ها نیست بلکه مسئله بود و نبود است. انقلاب اسلامی، نفس دشمنان را در منطقه گرفته و امروز ایران تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است. آن‌ها 37 سال است که تلاش می‌کنند تا در منطقه جایی باز کنند و به دنبال این هستند که ایران نباشد اما در تمام پرونده‌های سیاهی که داشتند، شکست خوردند.

سردار نقدی، با اشاره به سازوکار تشکیل داعش در منطقه یادآور شد: داعش قرار بود ابتدا بغداد را تصرف کند و سپس وارد جنگ با ایران شود که دشمنان نهایتاً در این سناریو شکست خوردند. در حال حاضر، بیداری اسلامی در جهان گسترش یافته است و همه این‌ها نشان می‌دهد که 9 دی، آدرس پیروزی را به ما نشان داد.

وی یادآور شد: امروز هم در اقتصاد باید دست روی زانوهای خود بگذاریم و بلند شویم و از امکانات خود برای ارتقای توانمندی‌های خود در همه زمینه‌ها و از جمله اقتصادی پیش برویم. 

معاون اجتماعی - فرهنگی سپاه در پایان، با اشاره به تقابل‌های نظامی چین و آمریکا در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: هر کس به سمت دوستی با آمریکا پیش برود، ذلیل می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار نقدی ، 9 دی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار