یزد؛

راه اندازی سامانه پیامکی معبر

سامانه معبر به منظور طرح و پیگیری مشکلات مردم در خصوص مناسب سازی اماکن و معابر عمومی در سازمان بهزیستی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دکتر محمدحسین غنیمت معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد گفت: مناسب سازی اماکن ومعابر عمومی بعنوان یکی از حقوق مسلم جامعه هدف و کلیه هم میهنان و در همین راستا بهزیستی کشور اقدام به ایجاد سامانه معبر در دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور نموده است.

وی افزود: این سامانه با شماره 3000012322 آماده دریافت و پیگیری مشکلات عموم مردم در زمینه مناسب سازی ایجاد شده است. 

وی در خصوص نحوه پاسخگویی به پیامکهای ارسالی توسط عموم مردم به این سامانه گفت: ستاد هماهنگی مناسب سازی کشور محل دریافت و ارجاع پیامک های واصله می باشد که حداکثر پس از 72 ساعت از دریافت، پیام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: مشکلات طرح شده در خصوص مناسب سازی در 2 بخش استانی و ملی مورد بررسی قرار می گیرد که در بخش استانی به دبیرخانه ستاد مناسب مناسب سازی استان ها موضوع جهت پیگیری و اعلام نتیجه نهایی به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور ارسال می شود.

وی گفت: در بخش ملی نیز موضوع به  دستگاه های اجرایی مربوطه در سطح ملی جهت بررسی ارجاع می شود تا نتیجه اقدامات اعلام گردد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور نتیجه اقدامات و پیگیری های انجام شده را به فرد ارجاع دهنده اعلام خواهد نمود. 

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این سامانه کلیه شهروندان در اقصی نقاط کشور می توانند با ارسال پیامک به شماره 3000012322 مشکلات مربوط به موضوع مناسب سازی در یک نقطه یا سازمان و دستگاه اداری را با ذکر محل، نام دستگاه اجرایی مربوطه،  شهرستان و استان  به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور منعکس کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار