اردبیل؛

بصیرت و ولایتمداری ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان اردبیل گفت: ملت ایران در تاریخ 9 دی ماه، با هوشیاری و بصیرت تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اردبیل؛ حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با بیان این‌که بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حماسه 9 دی ماه ستودنی است، افزود: این روز برای همیشه در تاریخ ملت ایران در جاویدان می‌ماند، چرا که مردم ایران دوست و دشمن خود را به خوبی شناختند.

وی با بیان این‌که ملت ایران همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده است، گفت: مردم ایران در حماسه 9 دی ماه نشان دادند که همیشه پشت انقلاب اسلامی ایران بوده و تا آخرین نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان استان اردبیل تصریح کرد:‌ در حال حاضر کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف دست یافته و این پیشرفت‌ها در سایه رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و خون شهدا به دست آمده و ما به هیچ وچه در مقابل دشمنان این آرمان‌ها و ارزش‌ها را از دست نمی‌دهیم.

حجت‌الاسلام حسنی با بیان این‌که دشمنان و استکبار جهانی با بهانه تقلب در انتخابات درصدد ایجاد تفرقه در جامعه بودند، بیان کرد: پس از آن‌که دشمنان دیدند تقلبی در انتخابات وجود ندارد، مسائل فرهنگی کشور را زیر سئوال بردند که هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان را به یاس و نامیدی تبدیل کرد.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ایجاد تفرقه و تضعیف فرهنگ جامعه هستند که این نقشه‌ها با هوشیاری ملت ایران به یاس و ناامیدی تبدیل شده است، چرا که ملت ایران همیشه آگاه، هوشیار و بابصیرت بوده‌اند.

انتهای پیام/‌‌ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.