رئیس پلیس فتا لرستان مطرح کرد:

کشف 100 درصدی جرایم سایبری در پلیس فتا استان لرستان

رییس پلیس فتا استان لرستان گفت: 100 درصد جرایم سایبری استان لرستان با افزایش توان تاکتیکی و عملیاتی پلیس فتای این فرماندهی در نه ماهه سال 95 کشف شده است.

کشف 100 درصدی جرایم سایبری در پلیس فتا استانبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه فرهاد ابدال چگنی رئیس پلیس فتا لرستان با اشاره به اهمیت حوزه فضای مجازی که بارها در فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب به آن اشاره شده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف و ماموریت‌های پلیس فتا صیانت از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی افراد جامعه، در فضای مجازی است. 
 
وی  تاکید کرد: تامین امنیت فضای مجازی و تبادل اطلاعات، صیانت از هویت دینی، ملی و ارزش های اسلامی و  انسانی افراد در  جامعه در حوزه فضای سایبری، حفظ حریم شخصی و آزادی‌های مشروع و مقابله با تهدیدات سایبری از اهداف اصلی پلیس فتا است.
 
این مقام انتظامی با اشاره به این که برخی از افراد به اشتباه فضای مجازی را محیطی امن برای انجام اعمال بی‌ضابطه خود می‌دانند، خاطرنشان کرد: این افراد حتی به خود اجازه می‌دهند برای سایر کاربران در فضای مجازی ایجاد مزاحمت کنند، غافل از این که پلیس فتا رسیدگی به شکایات شهروندان را جزء اولویت کاری خود قرار داده و با برهم زنندگان امنیت و آرامش روانی افراد در فضای مجازی، به طور قاطع برخورد می‌کند.
 
توصیه جدی پلیس به کاربران این است که با دقت، هوشیاری، رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از فضای مجازی از سوءاستفاده مجرمان فضای سایبر پیشگیری کنند و به راحتی به افراد اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی به ویژه اطلاعات مهم مانند شماره حساب، رمز دوم کارت، آدرس محل سکونت، کد ملی و... را در اختیار دیگران قرار ندهند.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار