اصفهان؛

لزوم راه‌اندازی مجموعه‌ای برای دانش آموزان پیش از ورود به مدرسه

باید مجموعه‌ای راه اندازی شود تا دانش آموزان قبل از رفتن به مدرسه و دوره ابتدایی در آن حضور پیدا کرده و آمادگی لازم را برای ورود به مدارس را پیدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان آیسسکو پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی با بیان این که در حال حاضر همه کشورهای دنیا دور هم جمع شده‌اند تا بی‌سوادی را در کشورهای خود ریشه‌کن کنند، اظهار کرد: سند تحول بنیادین تدوین شده و در این سند بر توانمندی جامعه تاکید شده است.

عباس صدری با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد که راه‌اندازی این مجموعه جدید برای قبل از ورود دانش آموزان به مدارس، تحول بزرگی را در استان‌ها ایجاد خواهد کرد، ابراز کرد: از طریق روش‌های عادی و کلاسیک نمی‌توانیم تحول در آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان آیسسکو  بیان کرد: در حال حاضر به یک دانش میان‌رشته‌ای در حوزه نهضت سوادآموزی نیاز داریم، از طرفی آموزش‌های نهضت سوادآموزی باید با نگاه تلفیقی صورت بگیرد و آموزش‌ها باید متناسب با فرهنگ به سوادآموزان داده شوند.

وی گفت: باید مجموعه‌ای راه اندازی شود تا دانش آموزان قبل از رفتن به مدرسه و دوره ابتدایی در آن حضور پیدا کرده و آمادگی لازم را برای ورود به مدارس را پیدا کنند.

صدری خاطر نشان کرد: با تجربیات استان اصفهان، این پیشنهادها می‌توانند محقق شوند و استان اصفهان برای اولین بار در کشور این طرح‌ها را اجرا کند، باید برای آغاز و انجام این فعالیت‌ها چند نفر را به عنوان مرجع برای مباحث تلفیقی این موضوعات داشته باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار