مردم قزوین یاد و خاطره شهدای هفتم دی ماه سال 57 را را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این مراسم که در مسجد توحید قزوین برگزار شد و یاد و خاطر 4 شهید هفتم دی ماه 57  که بدست نیروهای رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند  گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی این مراسم گفت در سال 57 وقتی حکومت نظامی به جان مردم انقلابی افتاد و بسیاری از آنان را به شهادت رساند امریکا، انگلیس و اسراییل از این اقدام رژیم ستمشاهی حمایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  هفتم  دی 57 و نهم  دی 88  را با هم مرتبط دانست و گفت: همان مستکبران سال 57 از فتنه گران سال 88 حمایت کردند و هدف آنها بر اندازی نظام اسلامی بود  که برخی از دشمنان داخلی هم دست به دست آنها داده بودند.

امام جمعه قزوین با اشاره به روحیه انقلابی مردم ایران گفت: این مردم همان هایی هستنه که در سال 57 جلوی توپ و تانک ایستادند و در سال 88 هم ثابت کردند که پشتوانه نظام اند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در آن دوران به چهار دیواری مدرسه فیضه قم ختم میشد گفت: امروز با رهبری آگاه و بصیرت ملت ، مرز های جمهوری اسلامی به کرانه های مدیترانه رسیده است.

امام جمعه قزوین همچنین افزود: به برکت خون شهدا این ملت آزاد شدند و اقتدار مسلمانان در جهان به اوج خود رسید.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه ، تحریم ها و حیله های دشمن نه به جایی می رسد و نه در میان مردم لغزش ایجاد می کند کفت: نباید با مذاکره و تفاهم با دشمن کنار آمد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: ما نمی توانیم نسبت به انقلاب بی تفاوت باشیم و باید با اراده و همبستگی در مقابل تهاجم دشمن بایستیم..

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن قزوین هم در این مراسم گفت: قزوین از جمله شهر هایی بود که نقش بسزایی در انقلاب داشت و نمونه آن تقدیم چهار شهید در هفتم  دی ماه 57 است.

سرهنگ داوود بهرامی افزود: باید مراقب توطئه های دشمن باشیم که  فتنه 88 نمونه آن است.

وی ادامه داد: دشمن در سال 88 با رمز تقلب نظام را هدف گرفت که البته با اگاهی مردم و حمایت های رهبر انقلاب تیرشان به خطا رفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.