زائر عراقی بارگاه مطهر ثامن الحجج که به مدت سه ماه در آسایشگاه خیریه سالمندان شاهرود نگه داری می شد به کشور خود بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، حسین نظریان مدیرعامل آسایشگاه خیریه سالمندان ثامن الائمه شاهرود گفت: محمد اسمعیل محمد الرفاعی از شیعیان و سادات کشور عراق که شهریور ماه سال جاری برای زیارت مرقد مطهر امام هشتم حضرت رضا علیه السلام وارد ایران شده بود پس از ورود به شاهرود دچار سکته مغزی شد.

وی اظهار کرد: این زائر عراقی به دلیل ابتلا به آلزایمر برای مراقبت و نگهداری توسط نیروی انتظامی به خانه سالمندان ثامن الائمه شاهرود انتقال داده شد.

مدیر عامل آسایشگاه خیریه سالمندان شاهرود افزود: محمدالرفاعی به مدت سه ماه در آسایشگاه سالمندان شاهرود نگهداری و مراقبت شد و همزمان رایزنی با سفارت عراق و نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق برای یافتن نشانی از خانواده این زائر عراقی آغاز گشت.

نظریان بیان کرد: پس از مدت ها جستجو نشانی از خانواده این زائر عراقی بدست آمد و دو نفر از پسران وی به نام های حمزه و علی برای انتقال پدرشان به شاهرود آمدند.

وی با اشاره به طی مراحل قانونی انجام شده برای تحویل محمدالرفاعی به خانواده اش اعلام کرد: این زائر عراقی توسط یک دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران جهت عزیمت به سلیمانیه عراق انتقال داده شد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.