نمایشگاه تخصصی پتانسیل های حوزه های مختلف اقتصادی ایران امروز در ولایت قندهار افغانستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نمایشگاه تخصصی پتانسیل های حوزه های مختلف اقتصادی کشورمان که در ولایت قندهار افغانستان  با مدیریت استان سیستان وبلوچستان و والی قندهار برگزار شد که در این مراسم معاون سیاسی و اجتماعی، سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان وبلوچستان و شماری از مدیران اقتصادی و بخش خصوصی حضور داشتند .


تاکید بر توسعه مزیت های نسبی بین سیستان وبلوچستان و ولایت قندهار

علی اصغر جمشید نژاد معاون استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به استقبال تجار و بازرگانان ولایت های قندهار، نیمروز ، هرات و هلمند از نمایشگاه گفت: نمایندگانی از شرکت های مختلف دو کشور در حوزه های کشاورزی، ساختمانی، بهداشتی ،غذایی و غیره حضور داشتند. 

وی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به مناسبت های فرهنگی و تاریخی مشترک بین دو کشور  همسایه اظهار داشت: تکیه بر مزیت های نسبی بین دو کشور برای توسعه همکاری های تجاری، صنعتی و بهره گیری از توان تاثیرگذاری بندر راهبردی چابهار ضرورت دارد.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در دیدار با والی قندهار با توجه به تفاهم نامه های منعقد شده بین دو استان، هماهنگی برای پذیرش دانشجو، ارتقا همکاری های بهداشتی و درمانی با پذیرش بیماران و درمان در بیمارستان های سیستان وبلوچستان  بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.