اصفهان؛

مدیریت مانند یک دوی امدادی است

ورزش درکنار مدیریت شهری باید رونق یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار اصفهان بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: مدیریت در همه بخش‌ها مخصوصاً شهرداری اصفهان، مانند یک دوی امدادی است که یک مسؤول تا یک نقطه فعالیت می‌کند و از آن جا به بعد مسؤولیت به فرد جدید واگذار می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد افزود: تشکیل سازمان ورزش در شهرداری اصفهان بسیار سخت بود و حضور افرادی مانند مسعود انصاری مهر به ورزش شهر کمک کرد، در یک سال گذشته کارهای بسیار شایسته‌ای در سازمان انجام گرفت و تحولی اساسی در این سازمان شاهد بودیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: قرار نیست که سازمان ورزش تضعیف شود و یقیناً با هم‌افزایی که انجام خواهد شد این سازمان رشد خواهد کرد.

وی تأکید کرد: اگر قرار است تا آسیب‌های اجتماعی که همه از آن‌ها رنج می‌برند، کم شوند، ورزش باید رونق گیرد چرا که ورزش می‌تواند در این عرصه بسیار تأثیرگذار باشد.

جمالی نژاد ادامه داد: تمام خانواده شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان دغدغه‌هایی دارند اما با وجود همه این مشکلات، همه تلاش می‌کنیم تا این مجموعه را برای فراهم کردن بسترهای لازم حمایت کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.